metalshop   /   Vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser

af firmaet METALSHOP.CZ, s. r. o., lokaliseret på 174 Bystřice, distriktet Frýdek-Místek, postnummer: 73995, identifikationsnummer: 28574699, under sagsnummer C 32711, ledet af den regionale domstol i Ostrava

1. Indledende bestemmelser

1.1. Disse vilkår og betingelser (fra nu af "Betingelserne") regulerer gensidige rettigheder og forpligtelser for sælgeren og kunden i overensstemmelse med loven i §1751 i paragraf 1 I Loven n. 89/2012 Sb., civilloven. Den regulerer også udbyderens og brugerens rettigheder og forpligtelser relateret til brugerens konto.

1.2. I betragtning af vilkårene er der brugt vilkårene med stort bogstav i begyndelsen med følgende:

Sælgeren
sælgeren i henhold til statutten i §2079 i Civil Code , herefter METALSHOP.CZ, sro

Kunden
kunden i henhold til loven §2079 i Civil Code

Kontrakten
den købsaftale, der er indgået mellem Sælger og Kunden

Forbrugeren
enhver, der uden for rammerne af sin virksomhed eller erhverv indgår en kontrakt med Sælgeren

Hjemmeside
Vi ser hjemmesiden som det program, henholdsvis applikationen, der er tilgængelig online via www.metalshop.cz. Dens hovedfunktion er muligheden for at vise, vælge og bestille produkter af brugeren.

Kurven
Det er en del af hjemmesiden, der genereres automatisk af kundens aktivering af flere funktioner, herunder tilføjelse, fjernelse og ændring af mængden af produkter

Udbyderen
den person, der muliggør brug af brugerens konto; METALSHOP.CZ, s.r.o.

Brugerkonto
en del af hjemmesiden, der er tilgængeligt for en bestemt bruger, oprettes via registrering og er tilgængelig efter bekræftelse af adgangsdataene

Brugeren
en person, der bruger brugerkontoen

 

2. Brugerkonto

2.1. Brugeren er berettiget til at oprette en brugerkonto på hjemmesiden for at gøre bestilling af produkter lettere.

2.2. Brugeren opretter brugerkontoen på følgende måde: Han udfylder mindst de nødvendige data på hjemmesiden, især sit fornavn, efternavn, faktureringsadresse, e-mailadresse, login og adgangskode, og han gemmer disse data. Samtidig skal han acceptere vilkårene og behandlingen af personoplysninger (fra nu af "Registreringen").

2.3. Vi anser de indtastede data på brugerkontoen for sande og fuldstændige. Ansvaret for potentielle fejl hviler udelukkende på Brugeren.

2.4. Adgangen til brugerkontoen er begrænset af tilmeldingsdata, som er login og adgangskode (fra nu af "tilmeldingsdataene"). Brugeren og udbyderen er begge forpligtet til at holde disse data private.

2.5. Brugeren er ikke berettiget til at tillade andre personer at bruge hans brugerkonto.

2.6. Udbyderen har tilladelse til at annullere Brugerkontoen, især i tilfælde af inaktivitet af Brugeren i længere tid end et år, eller hvis Kunden krænker sine rettigheder relateret til Kontrakten, herunder Vilkårene.

2.7. Brugeren er opmærksom på muligheden for, at hans konto nogle gange kan være utilgængelig, især i tilfælde af udbyderens software- og hardwarevedligeholdelse eller tredjeparts hardware- og softwarevedligeholdelse.

2.8. Der er lignende begrænsninger for brugeren som i afsnit 9.9. og 9.10.

3. Indgåelse af kontrakten

3.1. Alle produkter på Sælgers hjemmeside er kun informative, og Sælger er ikke forpligtet til at indgå kontrakten vedrørende disse produkter. Statut § 1732 i civilloven kan ikke anvendes.

3.2. Hvis kunden ønsker at bestille produkterne, skal han lægge dem i indkøbskurven med angivelse af produktets mængde og derefter udfylde formularen på hjemmesiden, som indeholder:

  • a) information relateret til de bestilte produkter, dets mængde,
  • b) information relateret til betaling af prisen,
  • c) information relateret til leveringen og
  • d ) oplysninger vedrørende udgifterne i forbindelse med leveringen,
  • e) oplysninger vedrørende kundens navn og efternavn, hans faktureringsadresse, hans e-mailadresse. Hvis Kunden er identisk med Brugeren, indtastes disse data automatisk (fra nu af "ordren").

3.3. Det er muligt at kontrollere og ændre de indtastede data, herunder muligheden for at finde ud af og rette potentielle fejl begået ved Ordren.

3.4. Ordren er endelig, når Kunden trykker på knappen "Bestil", dette er Tilbuddet (fra nu af "tilbuddet") og det bindende for Kunden.

3.5. Sælger bekræfter ordren med det samme til kunden via e-mail. Sælger sender bekræftelsen til kundens e-mailadresse, der er indtastet på brugerkontoen, eller ved ordren. Når Sælger bekræfter Ordren, er det accept af Kontrakten (fra nu af "Accept").

3.6. Det er muligt at indgå kontrakten på det danske sprog.

3.7. Kontrakten arkiveres af Sælger i fem år i elektronisk form. Kunden kan få adgang til den via sin brugerkonto.

3.8. Ejendomsretten overgår til Kunden i det øjeblik, hvor hele produktets pris er betalt, som det fremgår af Kontrakten.

4. Betalingsbetingelser

4.1. Hjemmesiden indeholder information om produkterne, herunder prisen på produkterne (fra nu af "Prisen"). Prisen er inklusive moms og alle andre gebyrer. Prisen er gyldig, når den er offentliggjort på hjemmesiden. Dette påvirker ikke sælgers mulighed for at indgå kontrakten individuelt.

4.2. Kunden er forpligtet til at betale produktets pris inklusive indpaknings- og forsendelsesomkostninger samt levering til det aftalte beløb. Hvis det ikke er angivet på anden måde, inkluderer prisen allerede indpaknings- og forsendelsesomkostninger.

4.3. Udgifterne til fjernkommunikationsmidler påvirker ikke Prisen, og Sælger kan kun opkræve levering.

4.4. Sælger er berettiget til at kræve hel eller delvis betaling før forsendelse af produktet til Kunden. Statutten i §2119, stk. 1 i civilloven er ikke effektiv i dette tilfælde.

4.5. Prisen kan betales til Sælger på følgende måder:

  • a) kontant ved det personlige køb,
  • b) kontant på det sted, Kunden oplyser på ordren i tilfælde af levering i henhold til artikel 5.1c),
  • c) ved direkte debitering via PayPal og andre betalings-app,
  • d) ved direkte debitering ved det personlige køb,
  • e) ved direkte debitering via online betalingsenhed.

4.6. Kunden oplyser betalingsmetoden ved ordren.

4.7. Kunden kan kun ændre metoden, hvis Sælger er enig i ændringen. Denne ændring skal foreslås skriftligt til Sælger og leveres til dennes e-mailadresse eller faktureringsadresse.

4.8. Sælger fastsætter retten til ikke at acceptere betalingsmetoden over for Kunden, da metoderne er nævnt i punkt 4.5.

4.9. Ved betaling kontant eller med kreditkort, kan prisen indsamles på købstidspunktet. I tilfælde af direkte debitering er prisen opkrævet inden for 7 dage efter kontraktens indgåelse. Såfremt prisen ikke betales som inkassopligtig, anses Kunden for at trække sig tilbage.

4.10. Ved direkte debitering på Sælgers konto får Kunden senest ved accepten variabelt symbol. Kunden er forpligtet til at betale prisen og angive dette symbol.

4.11. I tilfælde af direkte debitering er forpligtelsen til at betale prisen opfyldt på tidspunktet for pengeoverførsler til Sælgers konto.

4.12. Hvis der er rabatter givet til kunden af sælgeren, kan de ikke fusioneres.

4.13. Hvis det er almindeligt i erhvervslivet, eller hvis det fremgår af reglerne, vil Sælger udstede fakturaen til Kunden under hensyntagen til betalinger i forbindelse med Kontrakten.

5. Leveringsbetingelser

5.1. Sælgeren tillader disse leveringsmetoder:

  • a) personligt køb i sælgers lokaler,
  • b) personligt køb på det sted, som sælger har angivet på webstedet ( fra nu af "leveringssted"),
  • c) levering til Kunden til det sted, der er angivet ved ordren af speditøren

5.2. Ved særligt påkrævet levering bærer Kunden risikoen og merudgifterne i forbindelse med transporten.

5.3. Såfremt Sælger er forpligtet til at levere varen til det af Kunden angivne sted ved Ordren, er Kunden forpligtet til at overtage produktet ved leveringen. Ved personligt køb er grænsen for overtagelse ti arbejdsdage.

5.4. Er overtagelsen aftalt ved levering, opfylder Sælger sin pligt til at videregive varen, når han videregiver varen til den første speditør. Hvis Kunden er Forbruger, så opfylder Sælger sin pligt til at videregive varen til Forbrugerens hænder. Den er ikke effektiv, når Forbrugeren anmodede om speditøren, som ikke blev tilbudt ham af Sælger.

5.5. Sælgeren eller speditøren kan kræve identifikation af Kunden, hvilket kan ske ved fremvisning af id-kort eller pas. Sælger er berettiget til at nægte at videregive produktet.

5.6. Såfremt Kunden ikke overtager produktet inden for grænsen angivet i punkt 5.3 i Betingelserne, er Kunden forpligtet til at betale udgifterne til opbevaring eller genlevering. Sælger er berettiget til at videresælge produktet efter at have advaret kunden via e-mail og givet ham den passende frist. Udgifter til opbevaring og omlevering kan forlanges afholdt af Kunden, og Sælger er berettiget til at medregnes i udgifterne.

5.7. Sælger er forpligtet til at levere produkterne og lade kunden disponere med produktet inden for 15 dage efter indgåelse af kontrakten, medmindre andet er angivet. Hvis produktet er angivet som "på lager", sender Sælger produktet senest to hverdage efter kontraktindgåelse.

5.8. Ved direkte debitering på Sælgers konto, betaling via betalingssystem eller online betalingsmiddel er Sælger forpligtet til at levere varen til Kunden inden for 15 dage, efter at Kunden har opfyldt sin pligt til at betale produktets pris, medmindre det er angivet anderledes. Hvis produktet er angivet som "på lager", sender Sælger produktet senest to hverdage efter betalingen.

5.9. Hvis Sælger ikke opfylder sin pligt til at levere produktet i overensstemmelse med punkt 5.7 eller 5.8, vil Kunden bede ham om at levere produktet inden for en passende frist. Såfremt Sælger ikke opfylder sin pligt i grænsen, er Kunden berettiget til at trække sig ud af aftalen.

5.10. Dokumenter relateret til produkterne, især faktura, certifikater sendes til Kunden af Sælger to dage efter overtagelsen af produktet.

6. Overførsel af risici

6.1. Hvis produktet er købt hos sælger eller på leveringsstedet, overgår risikoen for skader til kunden i det øjeblik produktet overtages, eller det tidspunkt, hvor leveringen var ved at blive leveret, og Kunden informeres om, at han kan bortskaffe produktet.

6.2. Såfremt der er aftalt fragtmand ved leveringen, overgår risikoen til Kunden, når produktet i henhold til Kontrakten videregives til den første fragtmand. Såfremt Sælger er forpligtet til at videregive varen på det pågældende sted, overgår risikoen ikke til Kunden, medmindre den overdrages til speditøren på stedet. Sælger er berettiget til at opbevare de dokumenter, der er relateret til produktet, men dette påvirker ikke overførslen af risici. Hvis Forbrugeren er Kunden, overgår risikoen i det øjeblik, hvor varen overdrages til dennes hænder, dette er ikke gyldigt, når Forbrugeren har anmodet om transport med speditør, som ikke er tilbudt ham af Sælger.

6.3. Risikoen overføres ikke til Kunden, medmindre produktet er mærket i henhold til Kontrakten, med produktmærker, udstyret med dokumenterne, eller Kunden er informeret om en anden metode.

6.4. Kunden er forpligtet til at betale prisen, selv om varen er beskadiget eller bortkommet, når risiciene allerede er overgået til ham, medmindre tabet og skaden er forårsaget af, at Sælger har misligholdt sine forpligtelser.

7. Fejlagtig ydeevne, garanti, inddrivelse

7.1 Rettighederne og forpligtelserne for aftalens sider er reguleret af loven, især af vedtægterne i § 1914 til 1925, § 2099 til 2117 og § 2161 til 2174 af loven n. 89/2012 Sb., civilloven.

7.2 Kunden inspicerer produktet så hurtigt som muligt efter overdragelsen af risici, og kontrollerer egenskaber og mængde, kontrollerer indpakningens integritet. Såfremt han finder fejl, er han forpligtet til straks at underrette Sælger, eller speditøren, og Kunden er berettiget til ikke at overtage produktet. Hvis Kunden overtager det defekte produkt, skal han afbilde fejlene i protokollen. Hvis han ikke gør dette, bortfalder hans rettigheder i forbindelse med mangelfuld udførelse.

7.3 Sælger garanterer over for Kunden, at produktet ikke er defekt ved leveringen. Ved overtagelsen af produktet:

7.3.1 kan karakteriseres ved de egenskaber, der er aftalt af begge parter på, eller af de egenskaber, der er beskrevet af Sælger, eller som forventes af Kunden med hensyn til kampagnen og produktets karakter, hvis aftalen mangler,

7.3.2 kan bruges til det af Sælger angivne formål eller til det formål, som det almindeligvis bruges til

7.3 .3 svarer til prøven eller prøven med dens kvalitet, hvis kvaliteten blev bestemt på denne måde,

7.3.4 er af passende mængde, mål eller vægt, og

7.3.5 er i overensstemmelse med loven.

7.4 Opstår fejlen inden for seks måneder efter overtagelsen, anses den for at være til stede ved overtagelsen.

7.5 Fejlen er den væsentlige krænkelse af sælgers forpligtelser, såfremt sælger var bekendt med eller måtte være klar over, at den anden part ikke ville indgå Kontrakten, hvis han kunne forvente fejlen. I andre tilfælde er der ikke tale om væsentlig overtrædelse.

7.6 Hvis den fejlbehæftede ydeevne er væsentlig overtrædelse af Kontrakten, er Kunden berettiget til at anmode om ny levering, reparation, rimelig rabat eller at annullere Kontrakten.

7.7 Hvis den fejlbehæftede ydeevne ikke er væsentlig overtrædelse af Kontrakten, er Kunden berettiget til at anmode om reparation eller rimelig rabat.

7.8 Kunden er forpligtet til at informere om fejlen hos Sælger umiddelbart efter, at han kunne konstatere den, efter at have kontrolleret og tjekket varen. Såfremt fejlen er skjult, er Kunden forpligtet til straks at informere sig om fejlen hos Sælger, når han kunne konstatere den, senest idenfor to år. Ved inddrivelsen eller umiddelbart efter denne oplyser Kunden Sælger om, hvilken metode for inddrivelsen, han har valgt. Hvis han ikke gør det rettidigt, så er han berettiget til inddrivelse i overensstemmelse med punkt 7.7, selv om fejlen er væsentlig misligholdelse af Kontrakten.

7.9 Disse rettigheder kan udøves i Sælgers lokaler, hvis det er muligt med hensyn til omfanget af de solgte produkter, eller på det sted, hvor det er lokaliseret, eller andre steder. Ellers skal Kunden gøre sine rettigheder gældende hos den, der er bemyndiget til reparationen, som er anført i certifikat af Sælger, hvis det er tættere på Kunden. Inddrivelsen anses for anvendt på tidspunktet for dens overtagelse.

7.10 Reklamation påvirker ikke kundens forpligtelse til at betale for produktet. Statutten i § 2108 i Civil Code er ikke effektiv. Dette afsnit kan ikke bruges, hvis Forbrugeren er Kunden.

7.11 Kunden kan hverken trække sig ud af Kontrakten eller anmode om en ny levering, hvis han ikke kan levere produktet i overtagelsestilstand. Dette er ikke effektivt:

7.11.1 hvis ændringerne er et resultat af det arbejde der erudført for at finde fejl,

7.11.2 hvis Kunden brugte produktet før han fandt fejlen,

7.11. 3, hvis Kunden ikke har bevirket, at det ikke er muligt at tilbagesøge produktet i uændret stand ved aktivitet eller på forhånd, eller

7.11.4, hvis Kunden havde solgt produktet, før han fandt fejlen, havde brugt det, eller havde ændret produktet, såfremt det kun skete med noget af det, kræver Kunden kun det, han kan kræve tilbage, og refunderer Sælgeren i det omfang, han har gjort brug af produktet.

Rettigheder i forbindelse med mangelfuld udførelse i forhold til de juridiske forpligtelser

7.12 Kunden er berettiget til at anvende fejlretten, hvis fejlen opstår inden for 24 måneder efter leveringen, medmindre der er tale om en vare til den lavere pris, hvis fejlen er årsagen til den nedsatte pris, slitage forårsaget af tilfældig brug, i tilfælde af brugt vare til den fejl, der er passende for dets brug og slid, som varen havde ved udtagelsen- over, eller det antyder fra produktets art.

7.13 Hvis produktet ikke har de i pkt. 7.3 nævnte egenskaber, kan Kunden selv kræve et nyt produkt uden fejl, så længe det er rimeligt i forhold til produktets art. Hvis fejlen kun vedrører en del af produktet, kræver kunden ombytning af delen; hvis det ikke er muligt, kan kunden bakke ud. Hvis det er urimeligt i forhold til en fejls karakter, især hvis det er muligt at udbedre fejlen, er Kunden berettiget til at kræve gratis udbedring.

7.14 Kunden er berettiget til at kræve et nyt produkt, ombytning af den, også selvom fejlen kan udbedres, såfremt han ikke kan bruge produktet på grund af gentagen forekomst af samme fejl, eller flere fejl på samme tid. I så fald er Kunden berettiget til at bakke ud.

7.15 Hvis kunden ikke trækker sig tilbage, eller ikke anvender retten til et nyt produkt, ombytning af delen eller reparation, kan han kræve rabat. Kunden er berettiget til at kræve rabatten, selv i tilfælde af at Sælger ikke kan levere et nyt produkt, ombytte delen eller reparere den, og i tilfælde af at Sælger ikke reagerer inden for rimelig tid, eller dette vil forårsage ubehag for Kunden, der er forbrugeren.

7.16 Kunden er ikke berettiget til at gøre brug af retten, hvis han kendte til fejlen, eller han forårsagede den.

7.17 Hvis der er angivet, at en begrænsning inden for produktet kan bruges til en vis tid, garanterer Sælger, at produktet vil være berettiget til brug for denne periode, eller det vil beholde sine egenskaber. Hvis der er flere grænser, er den længste af dem effektiv. Men parternes aftale er prioriteret.

7.18 Rettighederne i forbindelse med den fejlagtige udførelse inden for forpligtelsen i afsnit 7.12 til 7.17, herunder retten til at trække sig tilbage i overensstemmelse med punkt 8.4, vil ikke være effektive, hvis kunden er iværksætter, og det er åbenlyst, at købet er relateret til hans virksomhed ved kontraktens indgåelse.

8. Bak ud af kontrakten

8.1. Sælger er berettiget til at trække sig ud af Kontrakten, hvis produktet ikke længere er i produktion, ikke leveres, eller dets pris er væsentligt ændret.

8.2. Hvis der er penge, der skal tilbagebetales til kunden i forbindelse med tilbagebetalingen, refunderer sælger dem på samme metode, som kunden brugte, da han betalte.

8.3. Hvis der er en gave relateret til Kontrakten, skal der være indgået et gavebrev, hvor der er en resolut betingelse, at dette skøde i tilfælde af tilbagetrækning ikke er gyldigt, og Kunden er forpligtet til at returnere gaven.

8.4. Kunden er berettiget til at trække sig ud af Kontrakten i overensstemmelse med afsnit 7.6 og 7.14.

Forbrugeren træller sig ud af kontrakten

8.5. Forbrugeren er berettiget til at trække sig ud af Kontrakten inden for fjorten dage. Der er forskellige egenskaber afhængigt af kontraktens type:

8.5.1. Er der tale om en købekontrakt, så starter det på overtagelsesdagen.

8.5.2. Hvis det er en kontrakt, der involverer flere typer af produkter, eller levering af flere dele, så starter det på dagen for sidste levering.

8.5.3. Hvis det er en kontrakt, der indebærer regelmæssig levering af produkterne, så starter det på dagen for overtagelsen af den første levering.

8.6. Forbrugeren tager i betragtning, at han i overensstemmelse med loven i § 1837 i Civil Code ikke kan trække sig ud af kontrakten om leveringen, som er blevet ændret efter hans ønske, som er letfordærvelig, eller produktet, der blev pakket ud, og det er ikke muligt at refundere det, levering af lyd- eller videooptagelsen, eller softwaren, der var pakket ud, levering af avisen, magasiner eller levering af det digitale indhold, medmindre det blev leveret af den fysiske fragtmand og blev leveret med den tidligere aftale af Forbrugeren inden afslutningen af forløbet for bak-ud.

8.7. Hvis Forbrugeren ønsker at trække sig ud af Kontrakten, kan han bruge den formular, som Sælger udleverer, som er vedlagt Betingelserne. Bak-ud-formularen skal sendes til sælgers e-mailadresse: store@metal-shop.eu, og den vil blive bekræftet til forbrugeren med det samme skriftligt.

8.8. Tilbagekøbet skal ske omgående, senest inden fjorten dage skal Forbrugeren levere eller videregive varen, som han har modtaget. Forbrugeren er klar over, at han deler omkostningerne ved tilbagetrækningen. Produktet skal returneres rent, originalt omslag, inklusive alt tilbehør intakt. Hvis produktet ikke er intakt, er Sælger berettiget til ensidigt at indgå i erstatningskravet i overensstemmelse med dette.

8,9. I fjorten dage efter der er bakket ud, skal Sælger refundere Forbrugeren alle de midler, han har modtaget fra ham, inklusive udgifterne til den billigste levering. Sælger er ikke forpligtet til at refundere forbrugeren, før forbrugeren har bevist, at han allerede har sendt produktet, eller sælger har modtaget det. Forbrugeren accepterer, at han vil blive refunderet på samme måde, som han brugte til betaling.

8.10. Forbrugeren er berettiget til at trække sig ud af Kontrakten i overensstemmelse med punkt 5.9.

9. Privat databeskyttelse

9.1. Privat databeskyttelse af kunden er underlagt loven nr. 101/2000 Sb., om persondatabeskyttelsen, i henhold til senere bestemmelser.

9.2. Kunden accepterer følgende personoplysninger: navn og efternavn, faktureringsadresse, identifikationsnummer, momsregistreringsnummer, e-mailadresse, telefonnummer, kontonummer, IP-adresse (fra nu af "personoplysningerne")

9,3. Formålet med behandlingen af personoplysninger er realiseringen af rettigheder og forpligtelser relateret til Kontrakten, herunder levering og betaling, sørge for Brugerkontoen og Sælgers behov for markedsføring. Hvis Kunden ikke er enig i behandlingen af nogle af personoplysningerne, er det ikke en hindring for indgåelse af Kontrakten.

9.4. Kundens personoplysninger vil blive behandlet på ubestemt tid enten i elektronisk form eller skriftligt.

9.5. Kunden er opmærksom på sin forpligtelse til at udfylde de sande og fuldstændige data ved registreringen af sin Brugerkonto. Såfremt der sker ændringer i dataene, er Kunden forpligtet til at informere Sælger om disse.

9.6. Sælger er berettiget til at uddelegere persondatabehandlingen til tredjemand som databehandler. Sælger skal holde Kundens data private, kun speditør og betaling kan være undtagelse.

9.7. Kunden har ret til at henvende sig til sine personoplysninger. Sælger er berettiget til at opkræve en rimelig pris for behandling af personoplysninger, men disse udgifter må ikke være højere end de nødvendige udgifter. Såfremt Kunden anser sine personoplysninger for at være behandlet dårligt eller i strid med lovgivningen, er Kunden berettiget til at anmode om en forklaring på de behandlede personoplysninger i henhold til punkt 9.6. Kunden er berettiget til at anmode om berigtigelse af den skadelige situation.

9.8. Kunden er til enhver tid berettiget til at opsige sin aftale om behandling af personoplysninger.

Afsendelse af nyhedsbreve og lagring af cookies

9.9. Hvis Kunden ikke påberåber sig anderledes ved ordren, mener Sælger, at han har accepteret udsendelsen af nyhedsbreve relateret til Sælgers ydelser, produkter eller lokaler. Kunden er til enhver tid berettiget til at annullere sin aftale, dette skal ske skriftligt på Sælgers faktureringsadresse, eller via linket sidst i nyhedsbrevet.

9.10. Udbyderen informerer brugeren om, at han behandler cookies i overensstemmelse med lov nr. 89, stk. 127/2005 Sb., af den elektroniske kommunikation, herunder permanente cookies-filer, og det er Brugeren indforstået med. Aftalen gælder i 10 år.

9.11. Kunden er berettiget til at annullere sin aftale med cookies-behandling ved at indstille sin browser.

9.12. Udbyderen behandler brugerens cookies for at forbedre hjemmesiden og personalisering af indhold og reklamer, levere funktioner på de sociale medier og analyse af besøgsraten.

10. Elektronisk registrering af salg

10.1. Sælger er forpligtet til at give Køber en regning for købet foretaget i overensstemmelse med den tjekkiske lov om elektroniske salgsregistre (EET). Sælger er samtidig også forpligtet til at registrere den modtagne betaling online af skatteadministratoren; i tilfælde af en teknisk fejl inden for højst 48 timer.

11. Afsluttende bestemmelser

11.1. Rettighederne og forpligtelserne mellem sælger og kunden er underlagt lovgivningen i Den Tjekkiske Republik, især af den civile lovbog.

11.2. Der er ingen moralske kodekser for adfærd mellem sælgeren og kunden i henhold til §1816, stk. 1, litra e) i lov 89/2012 Sb., Civil Code.

11.3. I tilfælde af registrering af brugeren er alle betingelserne i statuen § 1752, stk. 1 i civilloven opfyldt, og sælgeren er berettiget til ensidigt at ændre vilkårene. Dette påvirker ikke de rettigheder og forpligtelser, der opstod før ændringerne. Ændringerne skal offentliggøres på hjemmesiden og/eller via e-mailadresse i hjemmesidens database. Brugeren er berettiget til at afvise disse ændringer i tre arbejdsdage efter første login på brugerkontoen efter ændringerne (hvis ændringerne er offentliggjort på hjemmesiden), eller siden leveringen af posten til hans e-mailadresse (hvis ændringerne er offentliggjort via e-mail), og at opsige forpligtelsen i tre dage, hvilket er den tid, der er lang nok til at få det lignende produkt fra den anden leverandør.

11.4. Sælgers kontaktperson: faktureringsadresse METALSHOP.CZ, sro, 174 Bystřice (det tidligere murværkslokaler), 73995 Bystřice (distriktet Frýdek-Místek), e-mail-adresse: info@metal-shop.dk, telefonnummer: +420 228 885 606.

11.5. EU-kommissionen udarbejdede en platform for udenretslig tvistbilæggelse. Forbrugere har mulighed for først at løse tvister relateret til onlineordrer uden en dommers mellemkomst. Denne tvistbilæggelsesplatform er tilgængelig under dette eksterne link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Vi er dog ikke forpligtet til, og vi vil ikke deltage i en alternativ tvistbilæggelse for udenretslige (ikke-retlige) enheder i overensstemmelse med EU Online-tvistbilæggelse-forordningen info@metal-shop.dk

11.6. Vilkårene træder i kraft den 3.6.2016.

Vær den første til at høre om vores specielle tilbud og andre nyheder. Få en rabatkode på 30kr. til dit første køb.

Trustpilot