metalshop   /   Klager, returnering og ombytning

Klager, returnering og ombytning

KLAGER

  • Sådan indgiver du en klage:
    • Smid venligst ikke den beskadigede forsendelse ud (inklusive emballagematerialet) og send den heller ikke retur. Gem alt som det er, imens klageprocessens står på.
    • Udfyld venligst klageskemaet (vælg KLAGE).
    • Under udfyldelsen af ​​skemaet bliver du bedt om at vedhæfte fotos af beskadigede varer. Det er ikke nødvendigt at sende varerne tilbage for at indsende en klage.
    • Din anmodning vil blive gennemgået af vores klageafdeling. Vi kontakter dig inden for 3 hverdage via e-mail for at diskutere yderligere trin. Vi behandler alle klager senest inden for 30 dage.

RETURNERING

  • Sådan behandles en returnering:
    • Du kan træde ud af kontrakten indenfor 14 dage efter levering af varerne til din adresse ved at udfylde returformularen (vælg RETURNERING).
    • Vi sender dig instruktionerne, så du kan sende varerne tilbage, i en e-mail
    • Du vil blive refunderet din betaling senest 14 dage efter vi har modtaget varerne på vores adresse
    • Hvis du har betalt med PayPal og du har PayPal Cost Free Returns aktiveret, refunderer PayPal dig pengene til forsendelsesomkostninger.

OMBYTNING

  • Sådan behandles en ombytning:
  • Du kan bytte varerne op til 14 dage efter de er leveret på din adresse, ved at udfylde ombytningsformularen (vælg OMBYTNING).
  • Vi sender dig instruktionerne for returnering af på e-mail
  • Så snart vi modtager din pakke, sender vi de nye. Vi opkræver dig ikke for den ekstra porto - uanset ordrenes samlede pris.
  • Bemærk at Metal-shop.dk muligvis opretter en ny ordre for dig, som en del af vores interne proces.

Læs dette før du udfylder en RETURNERING eller OMBYTNING:

  • Du har 14 dage til at udfylde online formularen, efter modtagelse af ordren.
  • Varer må ikke vise tegn på slid, brug eller skade.
  • Varerne skal pakkes omhyggeligt, ideelt i den indpakning de blev modtaget i, for at forhindre beskadigelse under forsendelsen.
  • Hvis du returnerer varerne i deres originale indpakning, skal du ikke skrive adressen direkte på kassen. Vi foreslår at pakke kassen først ind eller indsætte denne i en anden kasse til transport.
  • Returner venligst ikke varerne mod betaling ved levering, vi kan ikke modtage denne type forsendelser.
  • Bemærk at Metal-shop.dk ikke dækker udgifterne i forbindelse med returnering af varerne.
  • Grundet tolderklæring, er vi nødt til at fratrække dette beløb fra prisen på de returnerede varer.

Leveringsadresse:

  • Leveringsadressen bliver sendt til din e-mail efter udfyldelse af de relevante formularer ovenfor.

Online tvistbilæggelse

  • Fra 15. februar 2016 har EU kommissionen skabt en platform for udenretslig tvistbilæggelse. Dette giver forbrugerne mulighed for at løse tvister i forbindelse med onlineordrer uden krav om en retslig proces, der involverer domstole og dommere. Denne tvistbilæggelsesproces er tilgængelig via det eksterne link på: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Vi er imidlertid ikke forpligtet til og kan desværre ikke tilbyde vores deltagelse i sådanne alternative tvisteløsninger for udenretslige (ikke-retslige) enheder. Hvis du har en klage bedes du kontakte os på

E-shop operatør

METALSHOP.CZ, s.r.o.

Bystřice 174
739 95 Bystřice
IČO: 28574699
DIČ: CZ28574699
Czech Republic

USIKKER PÅ HVORDAN DU SKAL GØRE?

Kontakt os på vores e-mail her

Abonner på vores ugentlige nyhedsbrev