metalshop / Klager, tilbagebetaling, ombytning
Fandt du ikke størrelsen eller vil du bare returnere, eller bytte varen til en anden? Intet problem, nedenfor finder du svar på nogle af ofte stillede spørgsmål om refusion, og finder du ikke svaret, er du velkommen til at kontakte os på [email protected].
Du kan fortryde købet af dine vare og returnere varerne inden for 14 dage efter levering af varerne på din adresse, uden at du behøver at give en begrundelse. Varerne skal være ubrugte og i originalt emballage.
Du udfylder vores returformular her (vælg returnering). Efter udfyldelse af returformularen modtager du en e-mail med instruktioner om hvordan du lettest sender varerne retur til os.
Du vil blive modtage dine penge retur senest 14 dage efter at vi har modtager varerne retur til vores adresse.
Ja, returnering er gratis. Omkostningerne vil blive dækket af Metalshop. Du modtager en returlabel i din mail, som du printer, sætter på pakken og bringer den til dit nærmeste Bring afleveringssted. Det er alt :)
Pengene kommer automatisk tilbage til den betalingsmetode du benyttede, da du lavede bestillingen.
Grundet forhøjet bytte service i denne periode og forsinkelser med forsendelses-firmaer, er vi nødt til at suspendere bytte af vare-service. Vi anbefaler derfor at du søger efter en refundering og laver en ny order istedet. Dette vil sikre at din ordre kommer frem i tide. Du vil igen have mulighed for at bytte vare fra d. 27/12-2024 med en forlænget periode af bytteservice for uegnede gaver frem til 15/1-2025.
Du kan frit ombytte varerne inden for 14 dage efter du har modtaget varerne på din adresse.
Ved køb på konto hos KLARNA er ombytning af varer ikke mulig.
Du udfylder vores bytteformular her (vælg ombytning). Efter udfyldelse af bytteformularen modtager du en e-mail med instruktioner om hvordan du lettest sender varerne retur til os.
Når vi har modtaget din pakke på vores adresse, sender vi straks de ombyttede varer afsted til dig.
Nej, vi opkræver ikke noget ekstra gebyr for den nye forsendelsesomkostning – uanset hvad den samlede pris er for ordren.
Bemærk, at Metal-shop.dk kan oprette en ny ordre til dig, som en del af vores internet proces, men det ændrer ikke noget for dig.
Smid venligst ikke det beskadige produkt ud (inklusiv emballagen), du skal ikke sende den retur men gem det alt, så længe klageprocessen stadig er uafklaret.
Først skal du udfylde en reklamationformular her (vælg reklamation).
Når du udfylder reklamationsformularen vil vi bede dig om at vedhæfte billeder af den/de beskadigede varer. Det er ikke nødvendigt i første omgang, at sende varerne retur, for at indgive en reklamation.
Din reklamation vil blive gennemgået af vores reklamationsafdeling. Vi kontakter dig inden for 3 hverdage for at diskutere yderligere hvad næste steps er. Vi behandler alle klager senest inden for 30 dage.
Du har 14 dage til at udfylde online-formularen, fra den dato du modtager varerne hjemme på din adresse.
Varerne må IKKE vise tegn på; slid, brug eller beskadigelse.
Varerne skal være omhyggelige emballeret, ideelt set i den samme kasse/indpakning, som de blev sendt i, for at forhindre skader under forsendelsen.
Hvis du returnerer varerner i deres originale æske, skal du IKKE skrive adresse eller andre direkte på kassen. Vi foreslår i stedet at du pakker kassen ind i andet emballage og skriver uden på den, når du sender den retur.
Nej, send venligst ikke varer retur med efterkrav, da vi ikke kan acceptere sådanne returneringer.
Udgiften dækkes af Metalshop.
Leveringsadressen vil blive oplyst i de instruktioner vi sender til dig via e-mail, efter du har udfyldt de relevante online formularer ovenfor.
Tøv endelig ikke med at kontakte os via e-mail på [email protected].
METALSHOP.CZ, sro
Bystřice 174
739 95 Bystřice
ID: 28574699
VAT: CZ28574699
Tjekkiet